sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Hiljainen avunpyyntö

Tähdenlennon taivaalla näin, toivon sinun katsovan minua päin. Oon tässä, vieressäs vaikket ehkä huomaakkaan. En pysty tarttua käteen auttavaan. Minä toivon että näkisit sen, tuskani hiirenhiljaisen. Ota minusta kiinni, äläkä päästä, älä kiellä minua itkemästä. Kun kerroit "minä välitän", ei enää minun tarvinnut pelätä. Joku päivä minä näytän sinulle sen, heikkouteni iänikuisen.

Kunnioitus ystävyydelle, lähimmäisen rakkaudelle.
                            

2 kommenttia:

  1. Nättiä tekstiä. :)

    Semmonen juttu, että ku oon saanu käsityksen, että pidät kielioppia suht tärkiänä, niin tuolla "tietoja minusta"-jutussa pitäs olla kova ääninen yhteen kirjotettuna. En tarkota nussia pilkkua, mutta aattelin, että haluaisit tietää.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! Korjasin asian! :)

    VastaaPoista